Διαδικτυακή Συνάντηση- Romania 22-26 Φεβρουαρίου 2021

 

ΗΜΕΡΑ 1 

 Αρχικά συστηθήκαν οι μαθητές όλων των χωρών, ξεκινώντας από τη ρουμανική ομάδα. Οι προσδοκίες και τα συναισθήματα των συμμετεχόντων καταγράφηκαν χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο: www.menti.com

 

 

Μετά παρακολουθήσαμε όλοι μια ταινία μικρού μήκους για τη Ρουμανία με τίτλο : «25 γεγονότα για τη Ρουμανία».

 Στη συνέχεια ξεκινήσαμε για εικονικό κυνήγι θησαυρού στην πόλη της Κραϊόβα με οδηγό ένα από τα μέλη της ομάδας Robi που κατέγραψε τη βόλτα του.

 

 

Όλοι βρήκαν την κρυμμένη λέξη: Ρουμανία

 

ΗΜΕΡΑ 2

Οι ομάδες έμαθαν  τις λέξεις (ομάδα, φίλος, κωφός, βοήθεια, μία, δύο, τρεις) σε 6 διαφορετικές γλώσσες. Η διαδικασία  ήταν τόσο διασκεδαστική για όλους! Οι μαθητές των ξένων χωρών δυσκολεύονταν  να προφέρουν σωστά τις λέξεις στα πολωνικά και στα ελληνικά. Επίσης, παρατηρήσαμε πολλές ομοιότητες μεταξύ των γλωσσών μας. Ορισμένες λέξεις μοιάζουν πολύ στα ρουμανικά και τα πορτογαλικά, γεγονός που διευκόλυνε την απομνημόνευσή τους. Η ρουμανική ομάδα ετοίμασε παιχνίδια το  λεξιλόγιο σε όλες τις γλώσσες που μαθαίναμε, έτσι ώστε ο καθένας να μπορεί  να εμπεδώσει τις νέες λέξεις με τον δικό του ρυθμό.

ΗΜΕΡΑ 3

Όλες οι ομάδες των μαθητών  των 6 χωρών μαγείρεψαν ένα παραδοσιακό φαγητό της Ρουμανίας και παρουσίασαν τα πιάτα τους διαδικτυακά.   





ΗΜΕΡΑ 4 
 

Η Πέμπτη ήταν μια ξεχωριστή μέρα για εμάς. Ήταν και διασκεδαστική και διδακτική. Η ημέρα ήταν αφιερωμένη στην τέχνη της πορείας («mărțișor» στα ρουμανικά)  της χειροτεχνίας. Στη Ρουμανία πλέκουν τα βραχιόλια τους από κόκκινες και άσπρες στριφτές κλωστές. Εναλλακτικά ράβουν ρουμανικά μοτίβα και σχέδια (καρδούλες, φιγούρες αγοριών και κοριτσιών, μεταξύ άλλων) και τα καρφιτσώνουν στα ρούχα τους. Αυτά τα βραχιόλια μαρς είναι διακοσμημένα με γούρια για να δίνουν το στοιχείο της  καλής τύχης
.


https://youtu.be/J8x8n_9UpxM

https://youtu.be/FOXSaVKqhi4

 Αρχικά  οι Ρουμάνοι μαθητές μας έδειξαν διάφορες χειροτεχνίες. Οι υπόλοιποι οι μαθητές και οι δάσκαλοι με μεγάλη χαρά  κατασκεύασαν  τις  χειροτεχνίες  , μιμούμενοι την τεχνική που μας έδειξαν.
Μας έδειξαν επίσης διάφορα ρουμανικά μοτίβα, δείγματα της λαϊκής τέχνης τους κυρίως με ρούχα. Και πώς έχουν επηρεάσει καλλιτέχνες όπως ο Mattis  το έργο του  οποίου είναι ενδιαφέρον! Μείναμε έκπληκτοι όταν είδαμε τα σχέδια σε μοντέρνα ρούχα υψηλής ραπτικής. Η Adele φαινόταν υπέροχη φορώντας ρουμάνικα σχέδια. Στην πραγματικότητα ανακαλύψαμε στα βίντεο ότι τα ρουμανικά μοτίβα ήταν παρόντα στις ντουλάπες μας, όπως πάντα, και δεν είχαμε ιδέα πριν!
Όλες οι συμμετέχουσες χώρες έκαναν ό,τι μπορούσαν και παρήγαγαν υπέροχα κομμάτια χειροτεχνίας.  Ήταν μια υπέροχη  και μια πολύ δημιουργική μέρα !!!





 

Τελευταία μέρα – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η Ρουμανική ομάδα είχε  ετοιμάσει πολλά διασκεδαστικά παιχνίδια για να παίξουμε  και να

μάθουμε το  όλο το νέο λεξιλόγιο βιωματικά ! Συμπληρώσαμε  ένα ερωτηματολόγιο στο το
 πρόγραμμα Kahoot για να αξιολογήσουμε τη μάθησή μας στο λεξιλόγιο των έξι γλωσσών
για όλες  τις  ομάδες. Υπήρχε επίσης ένας υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων,

συμπεριλαμβανομένων των μαθητών και των δασκάλων. Ήταν πολύ διασκεδαστικό να

παίζεις και να μαθαίνεις, ταυτόχρονα! Τέλος, κάναμε έναν έλεγχο των συναισθημάτων μας...
στο www.mentimeter.

Από εκπληκτικό, μέχρι μοντέρνο, διασκεδαστικό,... μια σειρά από ωραίες λέξεις εμφανίστηκε

στην οθόνη Zoom μας. Επίσης,  στο τέλος μας δόθηκε χρόνος να εκπληρωθούν έντυπα

αξιολόγησης της συνάντησης, της οργάνωσης και της δυναμικής της.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα ERASMUS+ με τίτλο «TEAM, Tolerant Europeans Achieve More»

                           Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το   είναι το Privatschule Regina Stein, από τη Νυρεμβέργη της Γερμα...